Friday, September 25, 2009

Perasaan Rindu ...


          Rindu… perasaan yang ku pikul setiap kali berpisah dengan mu. Dengan hati yang berat antara mahu tak mahu ku tetap akan membawa kerinduan ini bersamaku. Setiap kali berjauhan dengannya pasti perasaan rindu ini timbul dan tiada cara lain yang ku mampu buat kecuali menatap gambar wajah mu yang ku bawa kemana sahaja ku berada.

          Adakalanya, kerinduan yang melampau akan mencetuskan satu phenomena dalam diri dimana diriku mahukan perhatian dari mu demi mengubati perasaan rindu ku. Namun, semakin banyak yang diharapkan semakin resah diriku di buat dan secara tidak langsung mengakibatkan satu ganguan terhadap orang tersayang. Gangguan ini akhirnya mencetuskan satu perbalahan antara dua insan yang saling mencintai… dan perbalahan inilah yang paling ku tidak harap ia berlaku.. :)
          Kini, kerinduan ku kini terhadapmu semakin meninggi dan aku pasti kerinduan ini pasti akan terubat sebaik sahaja ku pulang menemuimu.. ku yakin, dan ku percaya… kerinduan ini akan ku jadikan motivasi serta pedoman untuk ku bergerak dengan lebih jauh dalam kehidupan.
          Oleh itu, rindu … rindu,,,, dan rindu… hanyalah satu perasaan yang ku hadapi hampir setiap detik jantungku berdegup.. setiap kali darah mengalir… malah setiap kali bernafas… terima kasih.. :)


Ps: this is just a shout out from myself and hopefully the person u all miss will miss u all as well.. so, hope everyone be well and happy always.

No comments: